Elektronikus számlázás a gyakorlatban!

Elektronikus számlázás a gyakorlatban!

Czöndör Szabolcs NAV Főosztályvezető előadásában!

Konferencia időpont: 2017. szeptember 25. (hétfő) 10:00 – 13:30

Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 18. 14:00-ig

Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!

Helyszíni regisztráció kezdete: 09:30-tól 10:00-ig

Részvételi díj és elérhető kedvezmények:

22.700,- Ft + ÁFA/fő

(A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a kávészünetek költségét.)

Csoportos jelentkezés esetén (min. 3 fő) 10% kedvezmény a nettó részvételi díjból!

Konferencia helyszín: Alma Mater Rendezvényterem, 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11. (BEJÁRAT: SZEMERE UTCA FELŐL)

Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap

Az elektronikus számla az elmúlt időszakban egyre népszerűbbé vált, mivel egyrészt jelentős költségcsökkenést eredményez az ezt használó társaságok számára, másrészt pedig egyre több olyan gazdasági modell, partner jelenik meg, mely az elektronikus bizonylatot megköveteli vagy elvárja. Az elmúlt években bekövetkezett jogszabályi változások és a következő időszakban várható változások pedig újabb lendületet adhatnak az elektronikus számlázásnak.
Az előadás bemutatja az elektronikus számlázással kapcsolatos jelenleg hatályos jogszabályi környezeten túlmenően annak gyakorlati megvalósítását, esetleges buktatóit. Az előadás segítséget nyújt képet alkotni a megfelelő számlázási modellekről, melyek számla kiállítóként és számla befogadóként is fontosak lehetnek.

Témakörök:

Elektronikus számla általános követelményei

  • Elektronikus számla fogalma, megjelenése
    • Számlázási módszerek Magyarországon
    • Számla elektronikus számlává válásának lehetőségei
    • Elektronikus számla fogalma, értelmezése példákon keresztül
  • Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények
    • Az elektronikus számlázás alapelvei, annak értelmezése: eredet hitelessége, tartalom sértetlensége, olvashatóság biztosítása
    • Alapkövetelmények megjelenése a gyakorlatban
    • Számlázási szoftverekkel kapcsolatos követelmények és azok változásai

Elektronikus számla kiállítása és befogadása

  • Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei
    • Számla kiállítás folyamata PKI és EDI rendszer esetében
    • Gyakorlati példákon keresztül a kiállítás folyamatának ismertetése
    • Elektronikus másodpéldány készítése
    • Archiválási megoldások
  • Számlával szemben támasztott követelmények változásai
    • Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák
    • Bejelentési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai
    • Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai
    • Elektronikus formában megőrzött számla adatközlése
    • 2017-ben várhatóan hatályba lépő változások: értékhatár változása, adatszolgáltatás technikájának változása, számlázó programmal szemben támasztott követelmények változásai
  • Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei
    • Elektronikus számla befogadási folyamatának lehetőségei a gyakorlatban
    • Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban
    • Elektronikus számla kontírozása
    • Elektronikus másolatkészítés fő szabályai, a 2017-ben módosult jogszabályi követelmények hatása a gyakorlatra

Elektronikus számla megőrzése és az elektronikus számlázás vizsgálata

  • Elektronikus számla megőrzése
    • Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények
    • Az archiválási szabályok gyakorlati példákon keresztüli ismertetése
    • Archiválási folyamat egyes szakaszai: számla befogadás, archiválásra való előkészítés, hosszú távú megőrzés
    • Az archiválási folyamat gyakorlati megvalósításának kihívásai
  • Elektronikus számlák adóhivatali ellenőrzési gyakorlata, esettanulmányok
    • Elektronikus számla adóhivatali ellenőrzésének megközelítései

Ellenőrzés gyakorlati kérdései.
Konzultációs kérdések!

Előadó: Czöndör Szabolcs, NAV Ellenőrzést Támogató Főosztály vezetője

Felhívjuk a figyelmet, hogy a jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. Részvétel lemondására az egyes képzési napokat megelőző 3. munkanapig van lehetőség a jelentkezes@szakkonferencia.hu e-mail címen. Fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni. Kérjük, hogy a részvételi díjat elektronikus úton megküldött díjbekérő alapján, annak sorszámára való hivatkozással utalja, a díjbekérő kiegyenlítését követően postai úton küldünk számlát. A jelentkezés elfogadásáról visszaigazolást küldünk.


Térkép betöltése...

Helyszín
Alma Mater Rendezvényterem

Kategória


Regisztráció

Regisztráció lezárva!.